Stichting SKOSS-KPOA

De Aloysiusschool maakt deel uit van het overkoepelende bestuursorgaan Stichting voor Katholiek Onderwijs Soest-Soesterberg en Katholiek Primair Onderwijs Amersfoort en omstreken (SKOSS-KPOA).

SKOSS-KPOA is een onderwijsstichting, bestaande uit 24 basisscholen in Amersfoort, Nijkerk en Soest met verschillende onderwijsconcepten. Zo kan op veel gebieden worden samengewerkt, kunnen ervaringen worden uitgewisseld en kan optimaal van elkaars kennis en kunde worden geprofiteerd. SKOSS-KPOA gelooft in de ontwikkelkracht van kinderen en biedt hen eigentijds, toekomstgericht primair onderwijs van hoogwaardige kwaliteit. De scholen werken vanuit een gezamenlijke visie samen waarbij iedere individuele school de tijd en ruimte heeft om zich, in haar specifieke wijk of dorp, op haar kerntaak te richten: goed onderwijs door de beste onderwijsprofessionals.

Wilt u meer informatie over SKOSS-KPOA, klikt u dan op: