Kennismaken met school

Rondleiding

Wat leuk dat u belangstelling heeft voor onze school. Wij nodigen u graag uit voor een rondleiding. Tijdens deze rondleiding krijgt u informatie over onze school en ons onderwijs en maakt u kennis met de dagelijkse praktijk. U kunt de sfeer proeven en zien hoe en waar de leerlingen werken.

De rondleidingen worden gegeven op onderstaande dagen van 9.00 - 10.00 uur. Om u aan te melden voor een rondleiding kunt u een mail sturen naar aloysiusschool@kpoa.nl. Vermeld hierbij uw naam en telefoonnummer, uw adres en de naam en geboortedatum van uw kind, op welke dag u wilt komen en met hoeveel personen.

Vrijdag 17 mei 2024

Scholen op de kaart

Op de website www.scholenopdekaart.nl vindt u uitgebreide informatie over alles wat onze school kenmerkt.