Buitenschoolse opvang

Buiten BSO Vrijland

Logo BSO Vrijland

In 2021 is er vanuit de Aloysiusschool een échte buiten BSO gestart; Vrijland Amersfoort. Bij Vrijland speelt uw kind 99% van de tijd buiten in de natuur en alleen bij erg slecht weer spelen de kinderen binnen in de Aloysiusschool.

Thuisgebracht met de fietsdienst

Na schooltijd stappen de kinderen in overdekte bakfietsen zo de natuur in. Daar beleven ze met elkaar de mooiste avonturen. Na een middag buiten spelen, brengt Vrijland de kinderen voor etenstijd thuis met hun fietsdienst! Uw kind ophalen op de Aloysiusschool kan uiteraard ook.

‘Elke dag een feestje’

Vrijland is voor jongens en meisjes van 4 t/m 12 jaar. Vrij spelen, genieten en plezier staan bij Vrijland bovenaan! Er wordt aan sport en spel gedaan, creatief aan de slag gegaan of de kinderen gaan op onderzoek uit. Dagelijks trekken zij door zandverstuivingen, bezoeken natuurspeeltuinen, bouwen hutten en zandkastelen, maken kruidenboter, een mooie ketting of beschilderen bijvoorbeeld een dennenappel.

Gezellig picknicken of kort schuilen bij een regenbui doen ze onder de tarp. Bij langdurige zware regen, teveel kou of onweer spelen ze in schuillocaties en worden de kinderen binnen vermaakt. Een schuillocatie is een klaslokaal of gymzaal waar Vrijland het hele jaar de beschikking over heeft. In de Aloysiusschool is ook zo'n schuillocatie; de gymzaal.

Nieuwsgierig geworden?

Uw kind kan geheel vrijblijvend een middagje meelopen. Of neem gezellig een kijkje bij Vrijland in het bos. Kijk voor meer informatie op www.vrijlandamersfoort.nl.

Andere BSO's

Er zijn ook andere BSO's in de buurt van de Aloysiusschool. Zij halen de kinderen van school op. Dit zijn: Bzzzonder Vermeerkwartier, Bzzzonder Dorrestein, Partou en SKA Kinderopvang Harlekijn. Voor meer informatie over deze BSO's klikt u op een van de onderstaande links:

Bzzzonder Vermeerkwartier

Bzzzonder Dorrestein